Blown away - Reisverslag uit Katherine, Australië van Eddy en Angelique - WaarBenJij.nu Blown away - Reisverslag uit Katherine, Australië van Eddy en Angelique - WaarBenJij.nu

Blown away

Door: Eddy

Blijf op de hoogte en volg Eddy en Angelique

07 Oktober 2018 | Australië, Katherine

We zijn nu een week onderweg. Deze eerste week dus met een groep van 20 mensen in een overland-truck. Van Darwin naar Broome. Dat is in het uiterste noorden, dus bloedheet. Meer dan 40 graden overdag, 's nachts slapen onder de sterren maar toch nog 25 graden. De groep mensen is divers qua leeftijd en herkomst....leuke gesprekken.....als je daar tenminste de adem voor hebt. Want het was mij niet helemaal duidelijk dat we een sportieve reis hebben uitgekozen....veel hikes dus, Zie je mij dus drie kilometer omhoog zwoegen door een kloof als een berggeit van steen naar steen op je slippers... Na een klein anderhalf uur, kom je dan uit bij een half open grot, waar een waterval zich in een meertje stort...heerlijk koel water....Dit was de Emma Gorge, we hebben in deze week al heel veel prachtige dingen gezien: gorges, warmwaterbronnen, de stad Darwin, Lake Arlyle met apart zwembad...
Fantastisch! Maar de “Bungles, Bungles ” sloegen werkelijk alles: ontroerend mooi, bijna magisch, Even in this heat we were blown away......

• 07 Oktober 2018 - 12:29

Greet:

Wat een leuke verslagen en mooie foto's! Ben benieuwd naar jullie volgende belevenissen.
    Veel plezier met elkaar en goede reis verder!

• 07 Oktober 2018 - 16:20

Ineke V. V:

Prachtige foto’s!

• 08 Oktober 2018 - 18:43

Ida:

Wat is het daar prachtig, daar kun je wel wat zweetdruppels voor over hebben

• 09 Oktober 2018 - 05:57

Maartje Van VakantieXperts Nijmegen:

Wat leuk om te lezen! Zo leuk om te zien hoe het daar met jullie gaat. Heel bijzonder om zo toch nog een beetje de reis te kunnen volgen die we samen hebben geregeld!. Veel plezier nog en lekker genieten.

• 10 Oktober 2018 - 13:21

Marij:

Hoi Eddy en Angelique, wat lees ik nou; een beetje zielig gaan doen over de jaarlijks opgehemelde slippers!! Dat kan echt niet hoor.