Just in time - Reisverslag uit Darwin, Australië van Eddy en Angelique - WaarBenJij.nu Just in time - Reisverslag uit Darwin, Australië van Eddy en Angelique - WaarBenJij.nu

Just in time

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Eddy en Angelique

07 Oktober 2018 | Australië, Darwin

Naar het andere eind van de wereld vliegen. Met 3x overstappen. Dat is best iets om je zorgen over te maken. Klopt alles?
Natuurlijk hebben we ons even afgevraagd of de NS ook op tijd reed Maar Nijmegen- Schiphol zou toch een fluitje van een cent moeten zijn. Dus...zette Mieke ons af bij het station.
De 30 uur vlieguren inclusief tussenstops verliepen nagenoeg vlekkeloos. Oké, er was wat stress vanwege enige vertraging. In Dubai startten we wat later dan gepland. Bij de overstap in Perth bleek de aankomst op de internationale vluchthaven en het vertrek naar Darwin vanaf de Domestic airport zo'n 25 kilometer verderop. Maar uiteindelijk klopte dat allemaal.
Het venijn van onze reis zat 'm in de start. Een uur na vertrek zagen we Mieke -gelukkig- weer terug op de kiss en ride zone in Nijmegen. In Elst moesten we rechtsomkeer maken vanwege een (loos) brandalarm in Arnhem. In de trein vielen nogal op met onze kingsize koffers. Of we een vliegtuig moesten halen? Naar Australië...Wow! 10 weken...Wow, Wow....! We werden hartelijk uitgezwaaid door onze coupé genoten.
Op Schiphol namen we op de Departures kiss en ride zone voor de 2e keer afscheid van Mieke.
Exact 3 uur voor vertrek liepen we de hal in. Well done, girl!

• 07 Oktober 2018 - 11:45

Mieke:

Yes, gelukkig is na de valse start alles goed gekomen!

• 07 Oktober 2018 - 16:16

Ineke V.V:

Spannend hoor! Maar wel goed aangekomen.

• 08 Oktober 2018 - 18:37

Ida:

Fijn dat jullie toch goed zijn aangekomen!