Hoppy Christmas - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eddy en Angelique - WaarBenJij.nu Hoppy Christmas - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Eddy en Angelique - WaarBenJij.nu

Hoppy Christmas

Door: Eddy & Angelique

Blijf op de hoogte en volg Eddy en Angelique

07 December 2018 | Nederland, Nijmegen

We gingen weg voordat de herfst begon, verlengden onze zomer met nog eens 10 weken. Toch is het nu ineens december, met Sint en de Kerst voor de deur. Down Under was dat laatste al weken uitgebreid te zien. Want, ja, als je geen Sinterklaas oponthoud hebt, kun je al lang van te voren beginnen. Ze vieren wel een wat warmere Kerst. Behalve de traditionele ijspegels, kunstsneeuw(met 35 graden!!), arreslee, zagen we gelukkig ook passender kerstversiering opduiken. Perth was al helemaal in kerstsferen, met leuke versieringen. We zagen deze hoppende skippy's, met deze keer ballen in zijn buik.

Alle blog-lezers bedankt voor jullie lieve, leuke, enthousiaste reacties.

We wensen iedereen een Hoppy Christmas

Eddy & Angelique

• 07 December 2018 - 13:52

Greet:

Goed dat jullie weer veilig thuis zijn, al zal ik de verhalen wel missen.
    Hoop dat het goed gaat met de arm van Angelique en dat jullie weer een beetje gewend zijn aan de winter hier.
    Ook voor jullie een "Hoppy Christmas"

Groetjes, Greet

• 08 December 2018 - 10:21

Dian:

Welkom thuis. Nu lekker uitrusten en nagenieten. Heb genoten van jullie verhalen.
    Fijne feestdagen en tot volgend jaar!
    Groetjes Dian

• 09 December 2018 - 06:44

Ineke:

Fijn dat jullie weer goed thuis gekomen zijn. Wel bibberen natuurlijk. Wij wachten nu op het vliegtuig naar Amsterdam. Weer in warme kleren. Hopend dat de kou een beetje mee zal vallen. We zijn wel blij met een koude kerstmis. Zo warm dat klopt niet voor je gevoel.
    Wij wensen jullie ook een fijne kerst en een heel goed jaar er achteraan.
    Groetjes Rein en Ineke